Zoeken in deze blog

dinsdag 21 februari 2017

Nieuw! Broodbak Workshop bij jou thuis!

Ik kreeg recent een verzoek om bij iemand thuis een Broodbak Workshop te geven... Daar ga ik dus mee aan de slag!

Het houd ik dat ik bepakt en bezakt met de ingrediënten, 'gereedschap', broodbakmachines, bakvormen, bakpapier, Startpakketten en Naslagwerken bij jou thuis de Workshop kom geven!

De groep zal minimaal uit 6 personen moeten bestaan. Prijs in overleg.

Een oven in jouw keuken is natuurlijk een must! Liefst 90 cm breed om zoveel mogelijk soorten brood tegelijk te kunnen maken.

Afstand is geen probleem. Zelfs België is mogelijk!

Tijden in overleg en de Workshop zal i.p.v.
2,5 uur zo'n 3,5 tot 4 uur duren.

De vuile vaat van mijzelf neem ik gewoon mee naar huis. Het enige dat de gastvrouw/gastheer hoeft te verzorgen is de koffie en thee! En natuurlijk het openen van de voordeur 😉

Heb je interesse in een Broodbak Workshop aan huis? Neem dan gerust even contact op!

De contactgegevens staan bovenaan dit blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten